Pelawat.

web site hit counter

Saranan Hypnosis


Jika anda melihat titik & gambar di atas, saya pasti anda Saat ini mungkin Anda sedang duduk di depan komputer atau laptop, mata anda melihat setiap huruf yang saya tulis. Ya saya tahu anda masih membaca, membaca dengan diam, anda membaca menggunakan suara hati anda, mata anda mengikuti setiap huruf yang saya tulis ini, mata anda melihat kekiri dan kekanan.

Setiap kali anda membaca Fikiran Anda semakin faham, sangat jelas, apa yang saya tuliskan di sini, membuat anda bingung, dengan jelas. Anda cuba memahami setiap patah perkataaan saya, sehingga anda lupa bahawa fikiran anda semakin bingung. Memahami maksud tulisan saya hilang dari fikiran anda.

Fikiran anda semakin tidak mengerti apa yang saya tulis di atas, jangan lihat titik diatas.... Anda akan faham maksud saya. Jangan teruskan membaca.... mengikutinya dengan membuat. hilang makna atas kata-kata ini dan ... tanpa Anda sadari, anda mulai merasakan bahwa sungguh beruntung menemui blog ini.

Anda membaca tulisan saya dengan otak kanan. anda melihat gambar dengan otak kiri. Anda lupa otak kanan patuh setiap infomasi yang anda terima, dengan jelas otak anda patuh. Anda bingung dengan jelas apa yang saya tulis di sini.

Otak kiri anda bingung untuk menganalisa data yang anda lihat di sini. Minda dan fizikal anda terlupa apa yang anda baca sebentar tadi. sekarang semua sistem badan anda kembali normal setelah anda baca tulisan ini.Kami sangat berbangga jika anda cuba memahami apa yang anda baca, inilah sebenar gambaran tentang hypnosis yang cuba mengelirukan minda seseorang berhubung dengan sesuatu masej yang disampaikan.


Yang jelas, blog hypnosis ini dibina untuk memberikan informasi mengenai hypnosis dan hypnotherapy yang tepat.
Anda dipersilahkan membaca, menyalin dan menggunakan informasi di blog ini untuk keperluan Anda. Kami berbangga jika anda mencantumkan alamat blog ini sebagai sumber.
Semakin anda cuba memahapi tentang hypnosis dan hypnotherapy. Artikal di sini sangat membantu anda.....